Ulica: Dworcowa 25 Kod pocztowy: 28-340 Miejscowość: Sędziszów Gmina: Sędziszów M. Województwo: Świętokrzyskie
Sprawdź aktualne informacje na temat dworca PKP Sędziszów. Dowiedz się jak kupić bilet na dworcu Sędziszów.
Wszystkie oferowane usługi PKP
Dworce kolejowe są co roku systematycznie modernizowane. Na dworcu PKP Sędziszów można znaleźć takie usługi jak na przykład bezpłatny dostęp do Wi-Fi. Oprócz tego, czekając na pociąg, można odwiedzić drogerie, galanterie, punkty gastronomiczne oraz kupić coś do poczytania w prasie.
Metody zakupu biletu PKP
Osoby przebywające na terenie miasta Sędziszów mogą zdecydować się na jedną z trzech metod zakupu biletów PKP:
Zakup biletu w okienku,
Zakup biletu PKP w biletomacie,
Kupno biletu przez Internet.
Bez względu na wybraną metodę zakupu biletu, wszystkie z nich pozostają tak samo ważne. Każdy bilet posiada wyróżniający go numer, dzięki czemu możliwa będzie identyfikacja pasażera przez konduktora w czasie przejazdu.
Toaleta na dworcu PKP Sędziszów
Toalety na dworcu są czynne całą dobę. Znajdują się one na poziomie 0. Istnieje również możliwość skorzystania z płatnego prysznica. Toalety zostały dostosowane do potrzeb podróżujących, bez względu na stopień niepełnosprawności.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.