Ulica: Kolejowa 2 Kod pocztowy: 42-230 Miejscowość: Koniecpol Gmina: Koniecpol M. Województwo: Śląskie
Dzięki stronie pkp.info.pl klient może dowiedzieć się jakie usługi świadczy dworzec PKP w Koniecpol w powiecie Koniecpol M.. Uzyskaj najważniejsze informacje.
Dworzec PKP Koniecpol lokalizacja
Dworzec, z którego odjeżdżają pociągi znajduje się w obszarze miasta, który jest dostępny dla wszystkich mieszkańców i podróżnych. Niedaleko leży dworzec autobusowy PKS. Do dworca można dostać się z każdego peronu za pomocą schodów oraz windy.
Kasy biletowe PKP Koniecpol
Na terenie dworca PKP dostępnych jest kilka kas biletowych. Podróżni mogą dokonać w nich zakupu biletu z wyprzedzeniem przed odjazdem pociągu. Dostępne bilety dotyczą przejazdów pociągami Intercity lub innych, lokalnych przewoźników. W okienku można otrzymać również informacje na temat planowanej godziny odjazdu i peronu, z którego wyruszy pociąg.
Informacje o parkingu i dojeździe
Dworzec PKP Koniecpol znajduje się niedaleko od centrum miasta, co znacznie ułatwia dojazd podróżnym. W niewielkiej odległości od dworca znajduje się przystanki komunikacji miejskiej, postoje taksówek oraz parking dla autobusów i samochodów.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.