Ulica: Dworcowa 1 Kod pocztowy: 66-400 Miejscowość: Gorzów Wielkopolski Gmina: M. Gorzów Wielkopolski Województwo: Lubuskie
Sprawdź aktualne informacje na temat dworca PKP Gorzów Wielkopolski. Dowiedz się jak kupić bilet na dworcu Gorzów Wielkopolski.
Wszystkie oferowane usługi PKP
Dworce kolejowe są co roku systematycznie modernizowane. Na dworcu PKP Gorzów Wielkopolski można znaleźć takie usługi jak na przykład bezpłatny dostęp do Wi-Fi. Oprócz tego, czekając na pociąg, można odwiedzić drogerie, galanterie, punkty gastronomiczne oraz kupić coś do poczytania w prasie.
Informacje o biletach na dworcu Gorzów Wielkopolski
W kasach na dworcu Gorzów Wielkopolski jest możliwość zakupu biletów regionalnych oraz Intercity. Od poniedziałku do piątku można kupić również bilety międzynarodowe. Dla wygody pasażerów przewidziano możliwość płatności kartą.
Lokalizacja dworzec PKP Gorzów Wielkopolski
Dworzec PKP Gorzów Wielkopolski znajduje się w części miasta o rozbudowanej infrastrukturze transportowej. Z tego względu dojazd do dworca nie jest skomplikowany. Do dyspozycji turystów jest również dworzec autobusowy i MPK. Centrum miasta znajduje się w odległości zaledwie kilku minut pieszo.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.