Ulica: Al. Kolejowa 3 Kod pocztowy: 78-100 Miejscowość: Kołobrzeg Gmina: Kołobrzeg M. Województwo: Zachodniopomorskie
Informacje na temat rozkładu jazdy, usług na dworcu PKP Kołobrzeg i dojazdów. Sprawdź udogodnienia dla podróżnych na dworcu Kołobrzeg.
Usługi PKP Kołobrzeg
Dworzec PKP to miejsce, gdzie codziennie setki ludzi korzysta z różnych usług. W ofercie znajdują się między innymi:
bilety kolejowe: możliwość zakupu biletów na pociągi zarówno krajowe, jak i międzynarodowe
usługi bagażowe: możliwość przechowania bagażu na czas podróży
punkty informacyjne: pomoc w doborze trasy i rezerwacji biletów
sklepy i bary: możliwość zakupu jedzenia i napojów oraz drobnych przedmiotów podróżnych
parkingi: możliwość zostawienia samochodu na czas podróży
Dworzec PKP to również wygodne miejsce do oczekiwania na pociąg, z wieloma miejscami siedzącymi, toaletami oraz dostępem do Wi-Fi. Usługi te są dostępne na większości dworców PKP w Polsce.
Informacje o biletach na dworcu Kołobrzeg
W kasach na dworcu Kołobrzeg jest możliwość zakupu biletów regionalnych oraz Intercity. Od poniedziałku do piątku można kupić również bilety międzynarodowe. Dla wygody pasażerów przewidziano możliwość płatności kartą.
Informacje o parkingu
Na dworcu PKP Kołobrzeg znajduje się parking dla osób, które przyjechały własnym autem. Możliwe jest również skorzystanie z taksówki na dworcu lub autobusu, którego przystanek znajduje się nieopodal. Dojazd do dworca Kołobrzeg jest więc maksymalnie ułatwiony.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.