Ulica: Dworcowa 3 Kod pocztowy: 86-134 Miejscowość: Grupa Gmina: Dragacz Województwo: Kujawsko-Pomorskie
W celu sprawdzenia usług i cen oferowanych przez PKP znajdujący się w Grupa w powiecie Dragacz należy odwiedzić stronę pkp.info.pl.
Informacje na temat dworca Grupa
Dworzec PKP Grupa jest otwarty przez całą dobę. W budynku znajdują się kasy biletowe, poczekalnia, sklepy, bary, restauracje, toalety, posterunki policji i komisariat Służby Ochrony Kolei. W budynku można znaleźć również skrytki na przechowanie bagażu.
Dworzec Grupa wszystkie niezbędne informacje
Po remoncie dworca PKP Grupa zastosowano rozwiązania służące do usunięcia barier oraz poprawienia dostępności obiektów dworca dla osób z niepełnosprawnością. Z tego względu osoby niepełnosprawne mogą z łatwością poruszać się po terenie dworca, zakupić bilet i wsiąść do pociągu.
Lokalizacja dworzec PKP Grupa
Dworzec PKP Grupa znajduje się w części miasta o rozbudowanej infrastrukturze transportowej. Z tego względu dojazd do dworca nie jest skomplikowany. Do dyspozycji turystów jest również dworzec autobusowy i MPK. Centrum miasta znajduje się w odległości zaledwie kilku minut pieszo.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.