Dowiedz się więcej na temat dworca PKP mieszczącego się w miejscowości Kotlin w powiecie Kotlin. Wszystkie potrzebne informacje znajdują się na stronie pkp.info.pl.
Dostępne usługi PKP na terenie miasta Kotlin
Do dyspozycji turystów na dworcu znajdują się drogeria, kawiarnia, punkt prasowy, bankomaty oraz paczkomaty. Nad dworcem znajduje się przechowalnia, więc można zostawić ciężkie walizki w skrytkach i przejść się po okolicach dworca PKP Kotlin.
Zakup biletów na dworcu Kotlin
Do podróżowania koleją niezbędny jest zakupiony bilet. Istnieje wiele metod zakupu biletu. Najpopularniejszą z nich jest zakup w okienku lub biletomacie na terenie dworca Kotlin. Alternatywną metodą, nie wymagającą wychodzenia z domu jest zakup biletu przez Internet. Dzięki temu podróżni mogą wybrać metodę najbardziej odpowiadającą im potrzebom.
Toaleta dla matki z dzieckiem
Toalety na dworcu znajdują się w głównym budynku i są czynne całodobowo. Zostały wyposażone w bezdotykowe dozowniki do mydła i system ręczników wielopanelowych. Na dworcu Kotlin znajdują się również pokoje dla matki z dzieckiem oraz dla osób niepełnosprawnych.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.