Ulica: Dworcowa 1 Kod pocztowy: 63-400 Miejscowość: Ostrów Wielkopolski Gmina: Ostrów Wielkopolski M. Województwo: Wielkopolskie
Dworzec PKP Ostrów Wielkopolski – informacje o rozkładzie jazdy, usługach, barierach budowlanych i dojeździe do dworca.
Dworzec Ostrów Wielkopolski dostępne bilety
Na dworcu PKP Ostrów Wielkopolski znajduje się kilka czynnych kas. Część sprzedaje bilety na pociągi regionalne, a część na Intercity. W przypadkach, gdy kasa została zamknięta lub pracownik udał się na krótką przerwę, można skorzystać się z biletomatu, ale obsługuje on tylko karty.
Informacje o biletach na dworcu Ostrów Wielkopolski
W kasach na dworcu Ostrów Wielkopolski jest możliwość zakupu biletów regionalnych oraz Intercity. Od poniedziałku do piątku można kupić również bilety międzynarodowe. Dla wygody pasażerów przewidziano możliwość płatności kartą.
Parking dworzec PKP Ostrów Wielkopolski
Przy Dworcu Głównym PKP znajduje się parking naziemny. Za bilet można zapłacić tylko gotówką w kasach automatycznych. Należy przygotować odliczoną sumę. Wjazd znajduje się ze strony głównego wejścia na dworzec. W przypadku pasażerów podróżujących bez własnego samochodu istnieje możliwość dojazdu na dworzec korzystając z komunikacji miejskiej.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.