Chcesz dowiedzieć się więcej o aktualnych rozkładach jazdy, cenach biletów PKP i dostępności dworca Białośliwie? Sprawdź najważniejsze informacje.
Dworzec Białośliwie wszystkie dostępne usługi
Osoby przebywające na terenie dworca Białośliwie mogą skorzystać z różnego rodzaju usług. Istnieje możliwość zakupu prasy, odwiedzenia lokalu gastronomicznego lub zakupu biletu. Dla podróżnych przygotowano także miejsce do przechowywania bagaży i punkt informacyjny, dzięki któremu mogą uzyskać cenne dane na temat miejscowości, w której się znajdują.
Informacje o biletach na dworcu Białośliwie
W kasach na dworcu Białośliwie jest możliwość zakupu biletów regionalnych oraz Intercity. Od poniedziałku do piątku można kupić również bilety międzynarodowe. Dla wygody pasażerów przewidziano możliwość płatności kartą.
Informacje o toaletach
Toalety na dworcu PKP Białośliwie są czynne całodobowo i znajdują się obok peronu pierwszego. Wszystkie toalety są płatne, a dodatkowo w toaletach po drugiej stronie kas znajdują się płatne prysznice. Przystosowano również dodatkowe pomieszczenia dla osób niepełnosprawnych.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.