Ulica: Staszica 18 Kod pocztowy: 64-600 Miejscowość: Oborniki Gmina: Oborniki M. Województwo: Wielkopolskie
Jeśli chcesz uzyskać informacje na temat usług oferowanych przez PKP, skorzystaj ze strony pkp.info.pl. Dostępnych jest na niej wiele przydanych informacji dotyczących dworca i biletów.
Dworzec Oborniki bilety
Kasa znajduje się w budynku głównym PKP Oborniki tuż po wejściu do niego. W kasach jest możliwość płatności nie tylko gotówką, ale i kartą. Samoobsługowe automaty biletowe można znaleźć obok kas, pracują oni całodobowo. Dzięki tym urządzeniom podróżni mogą szybko i wygodnie dokonać zakupu biletu na kolejny przejazd.
Informacje o biletach na dworcu Oborniki
W kasach na dworcu Oborniki jest możliwość zakupu biletów regionalnych oraz Intercity. Od poniedziałku do piątku można kupić również bilety międzynarodowe. Dla wygody pasażerów przewidziano możliwość płatności kartą.
Dojazd dworzec PKP Oborniki
Dworzec znajduje się prawie w samym centrum miasta Oborniki. Sprawdzić drogę dojazdu do dworca można na oficjalnej stronie. Obok znajduje się płatny i strzeżony parking. Osoby podróżujące bez własnego pojazdu mogą natomiast dojechać na teren dworca komunikacją miejską.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.