Znajdź informacje na temat usług PKP Sośnie. Aktualny rozkład jazdy, ceny biletów i godziny otwarcia dworca.
Dworzec Sośnie bilety kolejowe
Bilety na przejazd PKP Sośnie można kupić w kasach, które znajdują się od razu przy wyjściu na peron. Kasy znajdują się po dwóch różnych stronach w holu i są czynne w określonych godzinach. Biletomaty przy dworcu są czynne całodobowo, dzięki czemu podróżni mogą bez problemu zakupić bilet na swój następny przejazd.
Dworzec Sośnie wszystkie niezbędne informacje
Po remoncie dworca PKP Sośnie zastosowano rozwiązania służące do usunięcia barier oraz poprawienia dostępności obiektów dworca dla osób z niepełnosprawnością. Z tego względu osoby niepełnosprawne mogą z łatwością poruszać się po terenie dworca, zakupić bilet i wsiąść do pociągu.
Toaleta na dworcu PKP Sośnie
Toalety na dworcu są czynne całą dobę. Znajdują się one na poziomie 0. Istnieje również możliwość skorzystania z płatnego prysznica. Toalety zostały dostosowane do potrzeb podróżujących, bez względu na stopień niepełnosprawności.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.